Psikoloji 1. Sınıf öğrencisiyim, alan hakkında okuduğum ilk kitap. Dili hafif, her düzeyde insanın okuyup anlayabileceği tarzda yazılmış. Yalom kitapta, genç psikoterapistlere ve ilgili kişilere tavsiye niteliğinde belli başlı birkaç başlık altında, yılların getirdiği tecrübelerini aktarmış. Alanda başarılı olmak isteyen herkesin okumasını tavsiye ederim. Bazı şeyleri tecrübe etmek için, illa kendimiz yaşamımıza gerek yok, başkalarının tecrübelerinden yararlanmayı da bilmeliyiz. Okumanız bir şey kaybettirmez ama illaki bir şeyler kazandırır diye düşünüyorum, es geçmeyin..