·57 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2024 01:42 Bir çocuğun hayatına, ebeveynleri olarak nasıl iz bıraktıklarını keşke her çocuk yazıp, anlatabilse. Kafka' nın kendini psikolojik olarak tahlil edip, hayatındaki tüm açmazların babasına bağlandığını görmesi ile yazdığı bir mektup. Harika olan kısmı şu ki insan bazen kendi psikoloğu olup çocukluğuna, gençliğine gidip yaşadıklarını yabancı bir göz gibi analiz edebilmeli. Çünkü bir insanı kendinden daha iyi kimse tanıyıp anlayamaz.
Kafka' özelinde babası kötü denilebilecek biri ve yazarın buhranlı halinin nedenini ortaya koyuyor.