Günaydın!
Tüm kitapsever dostlarıma mutlu sabahlar ve kitaplarla güzelleşen vakitler diliyorum
Öykü okumayı seven bir okur olarak son zamanlarda okuduğum, benim için oldukça sıradışı bir okuma deneyimi sunan kitapta 12 öykü yer alıyor. Bu öykülerin bir kısmı nehir hikaye diyebileceğim birbirleri ile bağlantılı devam ediyor olması kitaba ayrı bir güzellik katmış. Akıcı bir dil, güzel anlatım ile karşılaştığım kitap okurken beni çokça düşündürdü ve pek çok şeyi sorgulamam için kapılar araladı diyebilirim.
Kitaptaki öykülerin ana teması insan ve duyguları. Duygularıyla insanın insan olabilmesinin zorlukları anlatılıyor. Sevgi ve aşk duygusu ile başlayan kitapta öncelikle bu iki duygunun etrafında oluşacak olası duyguları irdeliyor. Kitabın ilerleyen sayfalarında ise özkem, pişmanlık, hırs, vicdan azabı, merhamet, affetmek gibi pek çok duyguya da temas edildiğini görüyoruz
Her bir öyküde hayata ve insana dair mesajlar ile karşılaşıyoruz.
Akkum 'un öykülerinde felsefi ögeler, dini öğretiler, varoluşsal sorgulamalar yoğun şekilde yer alıyor.
Bazı öykülerinde fantastik kurgular ile karşılaşmak, o masalsı anlatımın içerisinde hissetmek beni ayrı diyarlara götürdü.
Kitaptaki her bir öykü birbirinden daha kıymetli ve özel olmakla beraber beni en çok etkileyen iki öykü Celalin Çocukları ve Geldin mi? oldu.
Öykü kitapları okumayı sevenler bu farklı okuma deneyimi sizleri de bekliyor
book blogerr