·216 syf.····Okunma: 27 Aralık 2017 12:48 Gerçekten severek ve düşünerek okuduğum bir kitap oldu. Yazarın "kadın erkekten üstündür" düşüncesine katılmasam da, bana göre kadın ve erkek her zaman eşittir çünkü, o düşünce hariç diğer düşüncelerine hayran kaldım. Bence hem kadınların hemde erkeklerin severek okuyacağı bir kitap.