7/10
·216 syf.··
2017 94. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 27 Aralık 2017 12:48
Gerçekten severek ve düşünerek okuduğum bir kitap oldu. Yazarın "kadın erkekten üstündür" düşüncesine katılmasam da, bana göre kadın ve erkek her zaman eşittir çünkü, o düşünce hariç diğer düşüncelerine hayran kaldım. Bence hem kadınların hemde erkeklerin severek okuyacağı bir kitap.
İlişkiler
Keşke Kadın OlsamAykut Oğut · Doğan Novus · 2014863 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.