Öncelikle ben yazarın Hiç Kimse Sıradan Değildir kitabını okumuştum dilini anlatımını çok beğenmiştim bu kitabını ise cok tavsiye edildiği için okumaya başladım yormayacak okurken güldürecek güzel bir kitap seri halinde ilerliyor zaten 3 kitap okuyabilirsiniz bence