Ben her zaman tek başıma olmayı tercih ettim; kendimi hiçbir zaman ülkeme, evime, arkadaşlarıma ve hatta aileme bile tam olarak ait hissetmedim. Tüm bu ilişkilerden ısrarla uzak durma isteğim hiç azalmadı ve yalnızlık ihtiyacım her geçen yıl daha da arttı.
Hayata Dair
·1 alıntı·
378 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kerem Nas
Gönderi Sahibi
"Yalnızlık tüm seçkin zihinlerin yazgısıdır: Zaman zaman bundan yakınacaklardır, ama her zaman kötünün iyisi diye bunu seçeceklerdir." (Schopenhaur- yaşam bilgeliği üzerine aforizmalar)