Puan vermedi·479 syf.····Okunma: 09 Ekim 2024 13:55 Selam selam selaam
Dokuz günlük bir okuma ile bitirebildigim kitabımın yorumu ile geldim. Yorum dediysem dostlar "beni aşan kitaplarda bugün" diyorum. O kadar yoruldum ki okurken ana karakterimiz Hikmet Benol'u anlayacağım diye didinip durdum. Bazı yerlerde çok iyi anladım bazı yerlerde çok güldüm bazi yerlerde zekiiii dedim ama çoğu yerde tikandim arkadaslar baya yordu beni anlayamadigim çok yer oldu yani. Ben kitap sarmazsa yarım bırakırım acımam ama bu kitapta onu da yapamadım okumak istedim ve sakin sakin ilerleyerek dokuz gün sürse de bitiridm oh :)
.
Neyse efendim bitirdim mi bitirdim :)
Ama şunu da söylemeden geçemeyeceğim Tutunamayanlar'i ben bazı bölümleri hariç daha rahat okudum ve anlayabildim. İster istemez kıyasa gidiyor insan yani benim için böyle oldu. Diğer kitaplarını alır mıyım şu an için bilmiyorum biraz (baya)zaman geçmesi lazım :)
.
Kitapla kalın