İncelemelerinizi zaten çok beğeniyordum Mikail hocam kaleminize sağlık,bu incelemeniz de çok güzel olmuş.Okuma listeme bu kitabı da ekliyorum.Yıllar önce şair Nesimi’nin hikayesini duyduğumda çok şaşırmış ve biraz kendisini ve hayatını araştırmıştım; çok hüzünlü,etkileyici idi.Burada da değinmeniz bana Nesimi’yi hatırlattı tekrar.☺️