·144 syf.····Okunma: 05 Ocak 2025 23:55 Nötr kaldığım kitaplardan biri oldu. Çünkü içiçe geçmişlik yorucu bir şekilde fazlaydı. Kısa bir zamanda çok şey anlatmaya çalışma isteği ve bu yüzden anlatımın puslu bir havaya bürünmesi gibi. Örümcek metaforları çok güzel işlenmiş. Ama kopuk kalmış anlatımlar. Astral geçişler baba sorgulamaları gayet yerinde olmasına rağmen o bölümleri kısaca anlatırcasına geçmesi beni ikna etmedi. Mitolojik öğeleri edebiyatın içine yerleştirmeyi çok az kişi başarır. konu işleyişi kurgu oldukça özgün ve başarılı olmuş. Yeni bir çalışma arayanlara sesleniyor. Keyifli okumalar.