Bu kitap tam anlamıyla gerçekleri öğrenme ve kendini kabullenme kitabıydı bana göre. İlk kitabın sonunda Elsa ile ve geçmişle ilgili tahminim vardı. Daha doğrusu beklentim vardı. Bir yere kadar gerçekleşse de Elsa beklentim hem karşılamadı hemde aştı. Bu nasıl bir yaman çelişki derseniz haklısınız. Gerçeklerin peşine düşme kısmında tüm takdirimi kazandı. Fakat Aiden karşısında çokta saçmaladı. Aiden ise tam bir antikahraman. İkili ilişkiler ise yıkıcı ve toksik. Aiden'in sosyapat tavırları bu kitapta daha da arttı.
Kitabın çoğunda hep bir gerilim hakimdi. İlişkileri ise gelgitli. Ta ki Elsa geçmişi hatırladı tam az biraz işler yoluna girdi derken Aiden'ın babası Jonathan bir bomba patlatmaya geldi fakat asıl bomba son sahnede hepsinin üzerine patladı. Knox ile ilgili birşeyler bekliyordum hatta Elsa'yı havuza iten kişinin o olabileceğini halen düşünüyorum ama o son sahne beklenmedikti.
İki yetişkinin kendi tatminleri için birçok kişinin hayatı ile oynamasını okumaya devam edeceğim.
Çelik PrensesRina Kent