Puan vermedi·%30 (87/288 syf.)·
Okuduğum kısım boyunca hep bir şey olsun diye bekledim ama tık yok. Devamlı kitabevi sahibinin, baristanın ve müşterilerin hayat sorunlarını okuyoruz. Diyaloglar "su iç, mutlu ol, sağlıklı yaşa" kıvamında. Çok kişisel gelişim kitabı gibi hissettirdi. Oturup her sayfasının alıntılayın diye yazılmış. Benden buraya kadar.
1000Kitap
Hyunam-Dong KitabeviHwang Bo-reum · Athica Yayınları · 202415,2bin okunma
·
2.369 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
tam olarak bu şekilde hissetirdiği için hiç alasım yoktu bu kitabı
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
kitabevinin açılış hikayesi gibi bir şey olsaydı keyif alabilirdim. böyle hiç beklentimi karşılamadı
2 bölüm daha okuyup, kitabı yarıladıktan sonra, kitabı yarım bırakma isteğini geçirmek için yorumları okumaya geldim ve sizin yorumunuzu okudum :)
Aaa ben çok beğendim bu kitabı, ama kişiden kişiye değişir
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
Aslında beklentim çok yüksekti ama benlik değilmiş belki sabretsem sevebilirdim ama yapamadım
Dün fuardan alıp almamak arasında kalmıştım ve almamıştım bugün bu yorumu gördüm …
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
benimki çok öznel bir yorum ama bu tarz kitapları sevmiyorsan almaman isabet olmuş
üşengeç salyangoz her tarz okurum aslında ama durağan kitaplardan sıkılırım
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
Athena ben de aynı şekilde
Fantastik okuyan ben be like 🤭
üşengeç salyangoz
Gönderi Sahibi
hahahshshshs böyle şeyler görmek istesem açar gündüz kuşağı izlerim zaten kitaba gerek yok