·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2025 02:42 Yazarın okuduğum dördüncü kitabıydı. Şu ana kadar okuduğum kitaplarının hepsinde benzer bir akış var. Sakin ve olağan ilerlerlerken sonlara doğru şahlanıyor. Vurucu ve ileriye dönük sarsıcı bir yanı var. Arka kapağında da yazdığı gibi, kitap, sanatın ve aşkın zamanı durdurması mümkün mü sorusuna cevap ararken bir yandan da bilimin ve teknolojinin ilerlemesiyle duygu ve akıl çatışmasının insanlığı sürükleyebileceği açmazlara değiniyor. Genel olarak çok yalın ve azami miktarda gözyaşı barındırmasına rağmen son derece dokunaklı bir distopya.