·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Ocak 2018 00:00 Çok utanıyorum. Cidden, bu kitabı bu kadar beklettiğim için çok utanıyorum. Güzel olacağını ve beni etkileyeceğini düşünmüştüm ama bu kadar değil. Zeze insanı en derin yerinden etkiliyor. Onun için üzülüyor, mutlu oluyor ve onun için ağlıyorsunuz. Kitabın güzelliğini size anlatamam, sadece hala okumayan varsa okusun ve bu derin acıyı tatsın derim. Çünkü bu kitap size bir şey katabilecek. Buna inanıyorum.