Beyza AlkoçEnkaz Altındakiler
Ben bu kitabı çok övüldüğü ve bir arkadaşım tavsiye ettiği için başladım. Kitabın anlatımı basitti , gayet güzel akıyordu. Konusu da güzeldi bence. Ama aşırı bir wattpad havası vardı. Bu Wattpad tarzı denen kitapları okumadım ama insan az çok anlayabiliyor. Sürekli hastalanan güçsüz kız, duygularını göstermeyen tramvası olan ve kıza bir anda aşık olan bir erkek. Klişeler ile dolu bir kitap. Ben okurken cringe buldum açıkcası. Sevenlere saygım sonsuz ama çok daha güzel kitaplar okuduğum için bu kitap ortalama kaldı.