3/10
·%18 (85/448 syf.)·
Kitabımız bir araştırmacının eski bir aile hayatını araştırmasıyla başlıyor. Burada doğan bellek çok fazla kişi var ve yaptıkları ve yazdıkları çok anlamsız geldi bana. Sürekli hesaplamalar falan. Ayrıca sözelci de değilim varın siz anlayın. Yani bu tarz hesaplar okumak istesem Hawking varken seni neden okuyayım ? Açıkçası oldukça boş, gereksiz ve zaman kaybı bir kitap olmuş. Son olarak da tamamını okuyan ve beğenen arkadaşlarımın sonsuz sabırlarını tebrik ediyorum. Haddim olmadan yanlış bir kelime kullandıysam çok özür dilerim..
Edebiyat
Deşifre DehaMai Jia · Martı Yayınları · 20141,075 okunma
·
38 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.