Oncelikle merhabalar.Kitap muazzam bir insan anlama ve empati yetenegini arttirmaya yonelmis dunyanin sadece kendi gozlerimizden degil bircok insanin gozunden gorebilecegimizi bize anlatmaya ve empatiyi bize asilamaya calistigini dusunuyorum.Bircok insan bu kitabin bir sosyapat yarattigini dediklerinin sosyapatliktan baska birsey olmadigini soylemis saygi duyarim herkesin kendi dunyasi fakat benim icin ve hayatim icin cok gerekli ve faydali bilgileri bana asiladigina ve her bireyede birseyler katicagini dunusuyorum saygilarimla.