Bir insani dislamak o kadar kolay ve basittirki onun sevmedigizz hareketleri veya toplum kurallari diye baktigimiz acilardan bakmayis olusumu buna sebeptir?.Yada onu hic anliyamadigimiz icin mi onu farkli gorur ve kemdimizden uzaklastiririz.O pencereden bakamadigimiz icinmi.Ya o pencere dogruysa ve onun baktigi yerden daha net bir goruntu gorunuyorsa,ama onu anlamak yerine onu dislamak her zaman daha kolay ve daha basit bir tercihtir.Peki dogru dedigimiz sey ise gercekten birtane ve hickimse icin degismeyenmidir?.Halbuki dogru diye kabul ettigimiz seyler en idealist kafalardan cikan dusuncelerdir ve biliyoruzki en idealist karakterler en etkileyici karakterlerdir.Peki bir soru daha bu inandigimiz kati dogrular cok idealist karakterlerin onlara oylesine körukle ve hatasizca inanip onlari elestiremez bir hale getirmesi ve bizi buyulemesimidir?.Bu metni yazma amacim siz degerli kullanicilarin bu konuya yazmis olacaginiz yorumlarinizi ve degerli dusuncelerinizi merak etmemden dolayidir.Simdiden saygilarimi sunarim.