Merhabalar.Sen nasil bir yazarsin ve nerden geliyor aklina bunlar.Adam bir polisiye gezegeni tek basina.Evet oncelikle bir kitap dusununki iki hikaye anlatilirken ve birbirinden o kadar alakasiz gozukurken bir anda ikisinin nasil birlestigini nasil bu kadar dengeli olduklarini ve 2 yolunda ayni kapiyi acmak icin 1 anahtarin 2 yarim parcasini olusturdugu ve birlestigi muazzam bit hikaye.Bana kattigi en buyuk bilgi herzaman bir hikayede 1 kahraman olmak zorunda degildir.Katillerin gercekten cani polislerin gercekten cesur oldugu bu romanda hikayenin icinde bir anda kendimi niemans ve karim'in yaninda dolasirken buldum onlarla birlikte katili aradim onlarla birlikte iz surdum.Okunmasini onermiyorum okumalisiniz diyorum.