Anlatması çok zor bir durumdayım ve durumumu kendi içimde betimlemek de istemiyor canım. Fazla konuşuyorsun, diye sitem ediyorum kendime, başkalarını fazla dinliyorsun, fazla kahve içiyorsun, yabancı odalarda fazla oturuyorsun, uykuların fazla rahatsız, fazla uyanık kalıyorsun, fazla sığ düşünüyorsun, fazla ümitlisin, kendini fazla teselli ediyorsun..
Edebiyat
··
1.363 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Fazla insan olmaya çalışıyoruz, oysa belki sadece kendimiz olsak yeter.
Fırat
Gönderi Sahibi
Kim bilir belki de 'kendimiz' olabilmenin, insan olmaktan geçtiğini düşünüyor ve böylesine kirli bir çağa karşı insanlığımızla direniyoruz.
Fırat Kendimiz olabilmek direnişimizin başlangıcıdır belki de.