Zordu ama başardım
7/10
·400 syf.··
Beğendi
·
2025 18. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 04 Şubat 2025 00:00
Bu sefer spoilersız yorumlayacağım. Kitabı alırken çok sevildiğini ve genel olarak beğenildiğini bilerek aldım bu da beklentimi yüksek tuttu. Normalde çok dark atmosferlerin beni boğduğunu düşünüyorum, öyle kitapları da alıp almamakta kararsız kalıyorum. Bu yüzden en başında elim hiç gitmedi. Çok negatif, böyle iç boğucu bi enerjisi var kesinlikle ama bunu zaten bilerek alıyorsunuz o yüzden bir şey diyemiyorum. Yine de zorlandım. İlk bi 100 sayfasına kadar falan beni daralttı-sıktı ama sonra oldukça sardı. Yazım dili iyi denebilir, bölümler bence çok çok kısa ve bir tık kopukluk yaratıyor. Karakterleri beğendim genel anlamda. Ancak ben tabii ki bir şeylere benzetme yapmadan duramadığım için kafamda sürekli VENOM canlandı. Yaa venomu da zaten absürt şakaları vs aşırı sevmem kızı habire öyle hayal ettiğim için çekici de bulamadım uzun süre. Kader destesi dedikçe de Caraval serisine gittim geldim. Sis vs olayı da tamamen The100 anımsattı. Biraz karması olmuş gibi geldi. Yine de kartların olayını sevdim tabi. Atmosferi de sadece iç sıkıcı olarak algılayabildim hani öyle çok betimlenecek, kafada canlandıracak bir şey bulamadım. Bu kitabı bana tek okutan şey tamamen kızın gücü (spoiler olur belki söylemiyim) ve çift uyumuydu. Eğer içerisinde krallık falan olmasaydı ve o malum erkekle yakışmasalardı hiçbir şekilde okuyamazdım. Olayın nereye varacağından çok ikisinin nasıl gideceğini merak ettim sanırım. Ama genel olarak sevdim bi 7yi hak eder diye düşünüyorum. İkincisini de muhtemelen alırım. Bir Karanlık Pencere Rachel Gillig
Edebiyat
Bir Karanlık PencereRachel Gillig · Olimpos Yayınları · 20232,052 okunma
·
508 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.