Puan vermedi·360 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2025 02:15 Hakan Günday'dan okuduğum ilk kitap ama kitabı o kadar çok beğendim ki son olmayacak. Konusu itibariyle ilgimi çekmişti ve öyle sipariş etmeye karar verdim. İyi ki de etmişim, sonunu asla ama asla böyle beklemiyordum ve ikisini de düşünüp hep nasıl birleşirler diye hayal ettiğimden bile daha güzel birleştiler. Okuyanlar, ne demek istediğimi anlayacaktır. Ayrıca Oğuz Atay'a karşı ayrı bir ilgim merakım oldu ve yakın okumalarım arasına Tutunamayanlar çoktan eklendi. Aşırı beğenerek okuduğum bir eser oldu, can-ı gönülden tavsiye ederim♡