İhsan
@ihsan___
Takip Et
İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya, üzerinde yaşanmaya değer... Ne olursa olsun...
Sayfa 61 - Yapı Kredi Yayınları - 64.Baskı - 2021
Edebiyat
İçimizdeki Şeytan
Sabahattin Ali
345 beğeni
·
1 alıntı
·
2.489 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
İbrahim
Dünyanın kış gibi bir mevsimi de var, yine de yaşanmaya değer mi?
İhsan
Gönderi Sahibi
Değer..
2
İbrahim
İhsan
kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz😁
Gizle