BüşraYakut ÇemberRichelle Mead Ve her bir serinin sonu vardır, bugün de ana serisi #vampirakademisi olan, yan serisi #kanbağı 'nın son kitabını okuyarak evrene veda etmiş bulunuyorum
Genel olarak konuşmak gerekirse ben Vampir Akademisi serisini daha çok sevmiştim (Dimitri Rose sağ olsun) bu serinin en sevdiğim unsuru aslında Adrian'ı ana karakter yapmasaydı(VA'da çocuğumu çok üzmüşlerdi
Altı kitaptan oluşan bu serinin bazı kitaplarını çok sevdim bazılarını orta derecede sevdim ama yine de genel olarak sevdiğim bir seri idi
Gel gelelim bu kitap benim için biraz değişik hislerle düşüncelerle okuduğum bir kitap oldu. İlk iki yüz sayfa sakin geçtiği için sıkılmışken son yetmiş sayfada falan ortalık alev almaya başladı
(İlk kitapta ki korkak bir kız çocuğu olan Sdney'in şimdi gerçek anlamda ortalığı yaktığını görmek Bu değişimine karşı gururlu bir anneyim adeta)
Kitap mutlu bitsin diye uğraşılmış ama çok fazla açık kapı bırakılmıştı, yazar bitsin diye öylesine yazmış resmen. RosDim'in kararı mesela ne olacak? ChrisLisa ikilisini neler bekliyor?Ama hepsinden önemlisi Declun'a neler olacak? Bu kadar önemli sorular var iken kitabı bu şekilde sonlandırmak sonlandırmak değildir.
Bu detayları yazarak kitabı biraz daha uzatabilir veya kısa da olsa son bir kitap çıkarabilirdi yazar bende burada DimRos' ne olacak diye delirmezdim mesela
Kitapların açık uçlu bitmesinden nefret ediyorum çünkü ben evrenin, hikayenin sonlanıp kapanması için okuyorum o kitabı. Açık uçlu bitip beni sorularla başbasa bıraktıktan sonra ben neden kitabı okuyayım ki? Kafamdan bir final yazarım yine aynı etkiyi verir
️Serinin puanlarını aşağı bırakıyorum; okumak isterseniz fikir edebilebilirsiniz️
Kan Bağı 8/10
Altın Zambak 7/10
Mavi Büyü 8.5/10
Ateşli Kalp 7.5/10
Gümüş Gölgeler 6/10