Böyle günlük romanlara nedense bayılıyorum.Buna benzer aklıma Hiroko Oyamada adlı yazarın Çukur kitabı geldi.Kasiyer kitabının toplum eleştirisini,toplumun ona dayattığı izlenecek yol imajını önümüze serip güzel bir dille okutmasına bayıldım.Çukur kitabı da tabii toplum eleştirisine yer veriyordu fakat işleniş açısından Kasiyer kitabını cidden başarılı buldum elimden geldiğince aralıksız bitirmeye çalıştım çok güzel bir eserdir artık benim için.Hem Çukur hem de Kasiyer kitabını çevirdiği için de Hüseyin Can Erkin'e teşekkür ederim.Haruki Murakami dışında böyle eserlere imza atmasına bayılıyorum.Elinize sağlık hocam .