6/10
·448 syf.··
2025 12. kitabı
Öncelikle yazara saygımdan, ellerine sağlık. Kitabın olgun bir kafayla yazılmış olmasını katiyen reddediyorum. 3. kitabına kadar geldim, fakat hala hiçbir karaktere ısınamadım…Özellikle Sedef’in davranışları acayip yapmacık. Yok ben sarhoş olayım, arkadaşlarımın birbirlerine olan duygularını masaya çıkıp tüm insanlığa anlatayım da; yok bilmem kaç erkeği abim diye göreyim de…Karakterde hiçbir olgunluk yok. Yani ona mı kalmış milletin duygularını ortaya dökmek? Aşırı bencil bir kız, genç yaşta acı çekmiş olabilir, tamam ama sanki en büyük acıyı kendi çekmiş gibi davranıyor. Saçma bir gurur taşıyor. Arkadaşlarının dertlerini hiçe sayıyor. Bana kalırsa ASLA önermiyorum…4. kitabı almayacağım sanırım. İyi günler. Yaralasar - 1 Yaralasar - 2 Yaralasar - 3 Yaralasar - 4 Maral Atmaca
Duygu ve Düşünce
Yaralasar - 1Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 202113,1bin okunma
·
25 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.