Kitap zor ve alışılmışın dışında güzel distopik düşündürücü çağrışım yaptırıcı acaba sonu nereye varacak dedirten felsefi bir roman diyebilirim. Okumayanlara tavsiye edebilirim
Kitabı geçen sene okumuştum ve sadece aklımda kalan hissiyatı yazdım sizin gibi içeriğe dair bir açıklama yapmadım diye okumamış mı oluyorum ? Zira okunan kitaplar da bir gün en ana karakterler de dahil unutulmaya yüz tutulur fakat gerisinde sizde kitap hakkında kalan düşünceleriniz kalır.