6/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Kitap zor ve alışılmışın dışında güzel distopik düşündürücü çağrışım yaptırıcı acaba sonu nereye varacak dedirten felsefi bir roman diyebilirim. Okumayanlara tavsiye edebilirim
Edebiyat
1984George Orwell · Can Yayınları · 2023200,3bin okunma
·
7 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Ütopik ler Felsefik ler Okumayanlara tavsiye edebilirim ler :)))) adgshssgh İlahi meryem hanim alemsiniz ya :)))
Meryem Leya
Gönderi Sahibi
Nasıl bir yorum yapmamı beklerdiniz. Daha iyi bir açıklamanız veya eklemeniz varsa buyrun
Rica ederim. Kıymetli görüşlerinizi tekrar bekleriz.
Hocam ne yorumu ya bn kitabı okumadiginizi dusunuyorum ayrica Bnm incelemem var bakabilirsiniz
Meryem Leya
Gönderi Sahibi
Kitabı geçen sene okumuştum ve sadece aklımda kalan hissiyatı yazdım sizin gibi içeriğe dair bir açıklama yapmadım diye okumamış mı oluyorum ? Zira okunan kitaplar da bir gün en ana karakterler de dahil unutulmaya yüz tutulur fakat gerisinde sizde kitap hakkında kalan düşünceleriniz kalır.
Off tam istediğim inceleme. Ellerinize sağlık :))
Aslında distopik.
Meryem Leya
Gönderi Sahibi
Aynen
Reklam
Meryem Leya
Gönderi Sahibi
Ne demek işe yaradıysa ne mutlu bana ️