Kitabı uzun süredir okumak istiyordum ancak beklediğim kurgusallık, olay örgüsü ve karakter derinliğini göremedim. Bunun sebebi olarak bu kitabı benim yetişkin kitabı olarak düşünmem ancak gerçekte kitabın çocuk kitabı olması muhtemelen. Giriş ve gelişme bölümleri ağır seyrederken son bir kaç sayfada bütün olayı çözümlemesi ve Ezel dizisinin bu kitabı oldukça andırması aklımda yer etti diyebilirim. Zorluklarkarşısında pes etmemek ve umut temalı bir eser.