İnsan kendinin de hakkını verecek bu dünyada.
8/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2025 8. kitabı
Şermin Yaşarsın çocukluğumun şiir kitaplarından biliyorum. Yetişkinler için ilk roman denemesi de sanırım bu kitap. İlke göre kesinlikle çok iyi, sade, akıcı bir dile sahip. Olayların her bir kahramanın kendi tarafından aktarılıyor oluşu Romanın en etkileyici tarafı bence. Yani bu romanı okuyunca insan gerçekten de herkesin haklı olabileceğine inanıyor. Çünkü Bir olaya herkes kendi tarafından bakınca hep mağdur ve haklı olan kendisidir. Roman kahramanları bir ailenin anne, baba ve çocuklar olarak tüm hepsinin gözünden yaşadıklarını tek tek kaleme alması şeklinde ilerliyor. 3 erkek kardeş, eşleri, anne ve babaları üzerinden herkes kendi bulunduğu gördüğü yaşadığını anlatıyor. Kesinlikle okunması gerek. Herkes kendi penceresinden baktığı kadarıyla yaşıyor bu hayati. Bu kitap da bunu daha anlaşılır hale getiriyor. Şermin Yaşar Söyleme Bilmesinler
1000Kitap
Söyleme BilmesinlerŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202524,5bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.