Bedava Sadaka :))
~ “Gülümsemekten kimseye zarar gelmez.” ~
Sayfa 20 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
2.412 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sadakadır ayrıca.
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Dr. M.Kürşad Kesinlikle 🙏
İnsanların zihni kötü