Karaktersizlik…
~ “Bazen sürekli fedakarlık etmek karşınızdakinde minnet duygusu yerine vazgeçilmezlik hissini büyütüyor.” ~
Sayfa 212 - Doğan Kitap·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
2.812 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Çok fedakar olmak bir yerde kişinin kendi kul hakkına girmesidir aslında 🥹
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Kesinlikle öyle.. Hele ki karşınızdaki insan değmeyecek biriyse sonradan pişmanlığı da çok yakıcı oluyor maalesef..😔
Çok yakın şahidi olduk.Minnet yoktu ama efendimiz kesilmişlerdi
Karşıdanda dümdüz nankörlük vefasızlık görüyorsun
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Sevgi Genelde öyle oluyor maalsef…