~ “Sevmek neden bu kadar acı veriyor…” ~
Sayfa 58 - Kırmızı Kedi·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
2.047 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Acısız sevmek yokkı
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Var aslında ama herkese nasip olmuyor maalesef..
Can Yucel bu konuda çok güzel tavsiye vermiş şiiri ile: Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın. Ve zaten genellikle o daha az sever seni, Senin onu sevdiğinden. Çok sevmezsen, çok acımazsın. Çok sahiplenmeyince, çok ait de olmazsın hem. Hatta elini ayağını bile çok sahiplenmeyeceksin. Senin değillermiş gibi davranacaksın. Hem hiçbir şeyin olmazsa, kaybetmekten de korkmazsın.
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Çok güzel yazmış, çok haklı 👏👌