“Keşke çok sevdiğimiz her şey bizi o kadar sevseydi.”
Sayfa 46 - Ortapia·Kitabı okudu
Edebiyat
··1 alıntı·
3.639 Gösterim
4 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yani sen elmayı seviyorsun diye elmanın da seni sevmesi şart mı? Yani Tahiri Zühre sevmeseydi artık yahut hiç sevmeseydi. Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden ... *** Nazim Hikmet - Tahirle Zühre Meselesi ******* Sen onu hep sevecek ve sevilmenin mutluluğunu tattıracaksın. O, hiç sen olmasan bile, seni bir parça sevmese bile. *** Aşka Dair Nesirler – Ümit Yaşar Oğuzcan
Keşkeee…
Herşey çok güzel giderken çok güzele odaklanıp herşeyin gittiğini fark edemedik. Saygılarımla
Nefs midir sevmek için sevilmeyi bekleyen, Yoksa gönül müdür karşılık beklemeden sevebilen