·355 syf.····Okunma: 02 Şubat 2018 22:06 Bana göre kitap 3 bölümden oluşuyor : Radleyin evinin önünde geçirdiğimiz vakit, Mahkeme salonunda geçirdiğimiz vakit ve kendimizi Jambonun içinde bulduğumuz vakit. Her bölüm kendi içinde akıcılığını koruyor olsa da bölümler arası geçişler sağlam olmayıp genel kurgu zayıf kalmış. Mahkeme salonu bizlere birşeyler öğretmiş olsa da diğer bölümlerin zayıflığını örtbas edememiş. En basitçe şöyle birşey örnek vereyim Bob Ewell bizimle boğuşma sırasında ölüyor ve biz çocuk olarak hiçbirşey olmamış gibi devam ediyoruz hatta Atticusun gönlünü rahatlatmaya çalışıyoruz. Roller mi değişti anlayamadım. Karakterlerin duygu ve düşünceleri böyle hiç edilemez. Okumamanızı öneriyorum.