9/10
·206 syf.··
Beğendi
·
12 günde okudu
·
2018 3. kitabı
A. Ali Ural
8.3/10 · 22,9bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Süha bey hayırlı geceleriniz ola:)) Bugün alıp almamakta baya bir tereddüt yaşadım ve almadım, hata mı ettim sizce:))
Süha Murat Kahraman
Gönderi Sahibi
Hocam bir dost sıcaklığını bir kitapta hissetmek istiyorsanız mutlaka alın derim ben...Ben keyifle okudum.Sizin de beğeneceğinizi umuyorum. Zaman ayıralacak,okunacak,naif bir kitap. Ben tavsiye ederim...:)
Teşekkür ederim Süha bey inşAllah ilk fırsatta alacağım:)) selametle...