Geldikleri gibi giderler çünkü bu insanlarla bırak kitap okumayı, tek amaçları müze gibi bakmak. O kitap yazık ya, gerçekten yazık. Alıp giderler bazen o kitapları, o kitap öylece senelerce o köşede durur. Ne kitapçıkları vardır ne de okuyacak cesaretleri. Ben yazık diyorum bu insanlara.