Tutunamayanlar’dan sonra okuduğum ikinci Oğuz Atay kitabı. Açıkçası iki kitap da beklentimi karşılamadı. Belki de Oğuz Atay’ın bir mühendis olmasından kaynaklanıyordur, dili beni tatmin etmiyor. Kitap bir TÜBİTAK projesi aslında ve gençlere bilim isanlarını tanıtma ve onlara özendirme amacı güdüyor. Mustafa İnan da İTÜ’de büyük işler başarmış bir mühendis ama kitap boyunca her şeyiyle öyle abartılı övülüyor ki, ben rahatsız oldum bu durumdan. Herhangi bir heyecan veya akıcılık da olmayınca zor okudum kitabı. Pişman değilim elbette çünkü piyasada çok satan çoğu kitaptan çok daha iyi bir yanıyla da. Edebi bir roman okumak isteyenlerden çok ilham veren biyografileri
sevenler için iyi bir seçenek olabilir.