Karanlıklar Efendisi Gölge ve Kemik serisinde yer alıyor ve benim seri hakkında sevdiğim bir kaç şeylerden biri de onun hikayesi. Yaptıklarını kesinlikle onaylayamam. Herkesi ve sonunda kendisini bile halkı için feda edebilen biri. Bu grafik romanda ise karakterin olduğu kişi olmasını sağlayan onun küçükken yaşadığı olayı (tabiki annesini ve yaşadığı ortamlarıda) okuyoruz. Çizimler güzeldi. Okurken aklımda hep Ben Barnes'ın sesi vardı valla (⸝⸝⸝´꒳`⸝⸝⸝)