Çok katılıyorum fikrinize.
Okurken kadına kızdım da biraz hatta. Adam o kadar sefaleti kendi iradesizligi yüzünden yaşattı onlara .
Ama dönem ile ilgili biraz araştırınca anladım ki kadın çaresiz .
O şartlarda babasının varlıklı olması bile onu etkilemedi
O eve mahkum edildi
İçi ölüm dolu ama adı yaşamak olan bir kitap .
Etkisinden bir süre çıkmak zor olacak sanırım ☺️