·464 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 18:19 Grange ile tanışmam yaklaşık 8 yıl öncesine dayanıyor . Taş Meclisi kitabını okuduktan sonra biraz ara vermiştim okumaya çünkü yazarın Kızıl Nehirler , Siyah Kan ve Leyleklerin Uçuşu romanlarını okuduktan sonra Taş Meclisi kitabı bende çok büyük bir hayal kırıklığı yaşatmıştı .
Yazarın Ölüler Diyarı kitabını kitaplığımda görünce dayanamadım ve okumaya başladım iyiki okumuşum diyorum .
ÖLÜLER DİYARI ;
Fransız yazar Jean Christophe Grange yine soluksuz olarak okunacak harika bir roman yazmış .
Kitap 3 bölümden oluşuyor ;
İlk bölümde cinayet amiri Corso ve ekibi seri bir katil tarafından işlenen striptiz cinayetlerini araştırmaya başlıyor
İkinci bölümde kötülüklerle , goyayla ve katil olduğundan şüphelenen Ressam Sobieski ile tanışıyoruz .
Ücüncü bölüm ise biz okurları tamamen ters köşe yapan bir son kitabın sonunu şaşkınlık ve hayretler içerisinde bitirdim .
Spoiler vermemek için fazla ayrıntıya girmek istemiyorum.
Gerilim ve polisiye sevenlerin kesinlikle okuması gerektiği bir roman olduğunu düşünüyorum
Herkese keyifli okumalar .