·672 syf.····Okunma: 12 Nisan 2025 21:22 Açıkçası, kitabı satın aldığım için gurur meselesi yapıp bitirdim :) Zaten son zamanlarda en uzun sürede okuduğum kitap. Eğer kütüphaneden almış olsaydım kesinlikle yarım bırakırdım. Konu bölük pörçük, aslında bu kadar uzun yazılacak bir konusu da yok bence. Aslında bu da bir başarı, yazar sayfalarca yazmış kayda değer bir şey olmuyor. Kısacası beğenmedim.