Engin Geçtan hocamızın okuduğum 4. Kitabıydı. Zamane, İnsan Olmak kitabından sonra en sevdiğim kitabı. İncecik kitapta bu kadar yoğun bilgi, bu kadar yalın bir dille ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi.
Psikolojik kavramlara yabancı olsanız bile hocamız onu o kadar güzel metne yedirmiş ki acaba demiyorsunuz.
Kitapta güncel hayata da entegre edilebilecek toplumsal değişme, kimlik sorunları, aidiyet duygusu, çocuk yalnızlığı, otorite, öfke, korku, ensest gibi bir çok konuya yer verilmiş, uzatmadan işin özünü anlatıp kenara çekilmiş hocam.
Persona ve gölge arketibine en net ve basit tanımlarıyla burada karşılaştım.
Kitabı ben çok beğendim. Tavsiye ederim.
Kitapla kalın