Bizim dergi deyu demiyorum, bu sayısı gerçekten çok güzel oldu. İlk sayıya dair -az sayıda da olsa- okurlarımızın eleştirisinin makes bulduğunu düşünüyorum. Takdir nihayetinde okurun uhdesinde olsa da ara ara dergi alan birisi olarak bu sayıyı biraz karıştırdıktan sonra alırdım ben de. Henüz sipariş geçmeyenlere bir zeyl olsun bu da.

Oğuzhan Âsım Güneş

@Muunhasir
·
Şehirlerimiz, “Türk devlet idesi”nden uzak düştüğümüzden beri öksüz ve yetimdir. Şiiri, musikiyi, dini tahayyül ve tefekkürü, tek tek fertler ihya edebilir ama şehirler, devlet idesini gereksinir.
Sayfa 13 - Şehir, “Gırtlağımızda Hava Sayacı” Olmayacaksa…, Celal Fedâi
·3 alıntı·
2.206 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.