Kitap bir günde bitti bence çok ciddi bir akıcılığı var. Genel olarak çok beğendim alıp okuyun okutturun derim. Eleştiriye gelecek olursak. Kitaptaki bazı olaylar çok göze sokuluyor aa bu kesin katil demeniz için çok cinayet, gerilim okuyorsanız bu numaraları yemezsiniz ama bu durum rahatsız etti biraz geri kalan herşey çok iyi ve sonu bence gerçekten ters köşeydi ama en sonu MahkûmFreida McFadden