Kitabı çok bir beklentiyle alıp okumaya başladım. Ama beklentimi hiç karşılamadı. Kitap sürekli tekrar halindeydi. Konusunun da gerçeklikten bazen çok uzaklaştığını düşündüm belki kültür farkından kaynaklıdır. Burası bira spoiler(baş karakterimizin yani firdevs’in sürekli çok güçlü olduğunu söyleyip her zaman en kolay yolu seçip başa dönmesi çok saçmaydı.) ve karşısına kim çıkarsa çıksın (özellikle erkekler) hepsi çok kötü polisinden kahvecisine kadar yani illallah dedirtti bu kadarı hiçte duygulandırmadı 100 sayfa olduğu için okudum ve bitti tavsiye etmem. Sıfır Noktasındaki KadınNevâl El-Seddavi