Uzun zamandır okuduğum en ağır dram kitaplardan biriydi. En son ne zaman bir kitabı okurken bu kadar ağladım hatırlamıyorum. Çok etkilendim. Ders niteliğinde bir kitaptı. Kesinlikle herkesin okuyup düşünmesi gerekiyor.
Tam olarak bir “Yaşamak” kitabıydı. Yaşam mücadelesini o kadar güzel ele almış ki yazar gözünüzün önünde canlanıyordu her sahnesi.
Ama tekrar belirtmek istiyorum ki çok ağır dram. Psikolojinizi buna göre hazırlayarak okumalısınız. Ben 4 günde okudum çok akıcıydı ama psikolojik olarak yıprandım diyebilirim. Uzun bir süre etkisinden çıkabileceğimi sanmıyorum.
Yaşamak yu Yu Hua