Kitap çok metaforik geldi ve düzenli okuma isteğim kayboldu zaman içinde. Yine de sürüncemede kalsa da bitirdim… Eh, edebi roman olarak değil de psikolojik roman gibi okumak lazım… Yoğun bir kitap duygusal olarak; okurken durup düşünmek, sindirmek gerekiyor aslında o nedenle akıp gitmeyebiliyor…