Ben kitabı seviyorum ama incelemende çok haklısın. Kitap film enerjisi vermişti bana o yüzden olumsuz olarak yazdığın yerler beni rahatsız etmemişti okurken. Hatta betimleme fazlalığını fark etmemiştim bile ama sonu gerçekten kısa kesilmişti.
Yedinci maddeye aşırı katılıyorum. Ben uzun bir süre kafa yordum kitabın adıyla roman arasında bağ kurmak için, belki orijinal ismi değiştirilmiştir yada farklı bi anlama geliyordur diye ama bulamadım. Hala ara sıra durup neden diye sorguluyorum...