kitabı sadece edebi olarak veya üslup açısından değerlendirmek isteseydim 10 puanı yapıştırırdım fakat kendi içinde büyük çelişkileri var.
roma mitolojisindeki tanrıların davranışlarıyla aurelius’un koşulsuz olarak tanrıların mutlak iyi olduğunu söylemesi, doğaya uygun yaşamayı öğütleyip satır aralarında erken stoacıların düşüncelerinden olan intiharı olumlayıp önermesi, insanın hatalarını ve suçlarını kadere ve doğaya yüklemesi gibi mantığıma yatmayan pek çok detay oldu.
bütün bunları elbette 1000kitap’ta inceleme yazıp harcamayacağım. telegram grubumuzla birlikte haftaya google meet yayınında detaylı olarak tartışacağız 🥳