70 yıl sürecinde sanki Türkiye’yi Atatürk yönetti de Kemalizm’den dem vuruyor. Zaten Atatürk zamanından sonra ilmek ilmek bu yapı işlenmiş ve beklenen sonuca ulaşmış, o da hazır cevap ezberlediklerini söylemiş güzelce. Soru cevap kısmında bile sadece öğrettiklerine cevap verebilmiş. Kendini bir ara kahraman gibi gösterdiği geldi aklıma, taklitler aslını yüceltir. Sen Amerikan kurgusunun kahramanı olursun ama O Türk milletinin kahramanı olmuştur çoktan. Açtığın yolda, gösterdiğin hedefe durmadan!