Niçeda

@Niceda·
·
sabitlendi
Kendime engel olamıyorum: Yanımda sıcak bir varlık bulunca bencil oluyorum. İnsan, sevdiğini üzmek pahasına ondan yararlanmağa çalışıyor. Bu arada benim gibi, aşağılık durumlara düşüyor. Çünkü neden? Çünkü yalnızlık ve karanlık onu vahşileştiriyor.
Sayfa 259
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zavallı bir iskelet kalıyor geriye Sana duyduğum aşktan. -Ki yıkılmış yer yer- Üzerinde siyah kuşlar uçuşan.
Alıntı

Niçeda

, bir kitabı okumaya başladı
Metin Altıok
8.9/10 · 3.342 okunma
Neden papazın öğretmene destek olmak için vergi ödemediğini ama öğretmenin papaza destek olmak için vergi ödemek zorunda olduğunu hiç anlamam.
Alıntı
Zenginler neden iktidar yalakasıdır;
Devlet'in kanatları altından çıkmaya cesaret edemiyorlar, eğer ona boyun eğmezlerse mülklerinin ve ailelerinin başına gelebilecek şeylerden ürküyorlar.
Alıntı